Paragon Customer Communications

03-06-2024
31 678
18
Het verzorgen en continu ontwikkelen van end-to-end klantcommunicatie. Daaronder vallen: digitale customer experience, on site services & workplace solutions, marketingcommunicatie en transactionele communicatie. De werkzaamheden bestaan uit analyse, advies, optimalisatie en realisatie van documentoplossingen tot en met het verwerken van inkomende en uitgaande communicatiestromen. Hiertoe worden databestanden bewerkt, verwerkt en verrijkt en worden fysieke en digitale documenten gecreëerd, geproduceerd en verzonden. Ook worden automatisch of hybride (digitale) inkomende communicatie geconverteerd. Dit om klantdata en klantinformatie te classificeren, te administreren, te publiceren en te bezorgen. De dienstverlening, inclusief aanverwante logistieke diensten, wordt gefaciliteerd op de locatie van de klant en/of op een van de (productie)locaties en heeft een continu of projectmatig karakter.

Paragon Communicatie Services B.V., 's-Hertogenbosch
Nederland
Het verzorgen en continu ontwikkelen van end-to-end klantcommunicatie. Daaronder vallen: digitale customer experience, on site services & workplace solutions, marketingcommunicatie en transactionele communicatie. De werkzaamheden bestaan uit analyse, advies, optimalisatie en realisatie van documentoplossingen tot en met het verwerken van inkomende en uitgaande communicatiestromen. Hiertoe worden databestanden bewerkt, verwerkt en verrijkt en worden fysieke en digitale documenten gecreëerd, geproduceerd en verzonden. Ook worden automatisch of hybride (digitale) inkomende communicatie geconverteerd. Dit om klantdata en klantinformatie te classificeren, te administreren, te publiceren en te bezorgen. De dienstverlening, inclusief aanverwante logistieke diensten, wordt gefaciliteerd op de locatie van de klant en/of op een van de (productie)locaties en heeft een continu of projectmatig karakter.


Paragon Communicatie Services B.V., Apeldoorn
Nederland
Het verzorgen en continu ontwikkelen van end-to-end klantcommunicatie. Daaronder vallen: digitale customer experience, on site services & workplace solutions, marketingcommunicatie en transactionele communicatie. De werkzaamheden bestaan uit analyse, advies, optimalisatie en realisatie van documentoplossingen tot en met het verwerken van inkomende en uitgaande communicatiestromen. Hiertoe worden databestanden bewerkt, verwerkt en verrijkt en worden fysieke en digitale documenten gecreëerd, geproduceerd en verzonden. Ook worden automatisch of hybride (digitale) inkomende communicatie geconverteerd. Dit om klantdata en klantinformatie te classificeren, te administreren, te publiceren en te bezorgen. De dienstverlening, inclusief aanverwante logistieke diensten, wordt gefaciliteerd op de locatie van de klant en/of op een van de (productie)locaties en heeft een continu of projectmatig karakter.

Paragon Customer Communications Netherlands B.V., Alphen aan den Rijn
Nederland
Het verzorgen en continu ontwikkelen van end-to-end klantcommunicatie. Daaronder vallen: digitale customer experience, on site services & workplace solutions, marketingcommunicatie en transactionele communicatie. De werkzaamheden bestaan uit analyse, advies, optimalisatie en realisatie van documentoplossingen tot en met het verwerken van inkomende en uitgaande communicatiestromen. Hiertoe worden databestanden bewerkt, verwerkt en verrijkt en worden fysieke en digitale documenten gecreëerd, geproduceerd en verzonden. Ook worden automatisch of hybride (digitale) inkomende communicatie geconverteerd. Dit om klantdata en klantinformatie te classificeren, te administreren, te publiceren en te bezorgen. De dienstverlening, inclusief aanverwante logistieke diensten, wordt gefaciliteerd op de locatie van de klant en/of op een van de (productie)locaties en heeft een continu of projectmatig karakter.

Paragon Customer Communications Netherlands B.V., Velsen-Noord
Nederland
Het verzorgen en continu ontwikkelen van end-to-end klantcommunicatie. Daaronder vallen: digitale customer experience, on site services & workplace solutions, marketingcommunicatie en transactionele communicatie. De werkzaamheden bestaan uit analyse, advies, optimalisatie en realisatie van documentoplossingen tot en met het verwerken van inkomende en uitgaande communicatiestromen. Hiertoe worden databestanden bewerkt, verwerkt en verrijkt en worden fysieke en digitale documenten gecreëerd, geproduceerd en verzonden. Ook worden automatisch of hybride (digitale) inkomende communicatie geconverteerd. Dit om klantdata en klantinformatie te classificeren, te administreren, te publiceren en te bezorgen. De dienstverlening, inclusief aanverwante logistieke diensten, wordt gefaciliteerd op de locatie van de klant en/of op een van de (productie)locaties en heeft een continu of projectmatig karakter.

Service Piont Belgium N.V., Heusden-Zolder
België
Het verzorgen en continu ontwikkelen van end-to-end klantcommunicatie. Daaronder vallen: digitale customer experience, on site services & workplace solutions, marketingcommunicatie en transactionele communicatie. De werkzaamheden bestaan uit analyse, advies, optimalisatie en realisatie van documentoplossingen tot en met het verwerken van inkomende en uitgaande communicatiestromen. Hiertoe worden databestanden bewerkt, verwerkt en verrijkt en worden fysieke en digitale documenten gecreëerd, geproduceerd en verzonden. Ook worden automatisch of hybride (digitale) inkomende communicatie geconverteerd. Dit om klantdata en klantinformatie te classificeren, te administreren, te publiceren en te bezorgen. De dienstverlening, inclusief aanverwante logistieke diensten, wordt gefaciliteerd op de locatie van de klant en/of op een van de (productie)locaties en heeft een continu of projectmatig karakter.

PCC Netherlands B.V., 's-Hertogenbosch
Nederland
Het verzorgen en continu ontwikkelen van end-to-end klantcommunicatie. Daaronder vallen: digitale customer experience, on site services & workplace solutions, marketingcommunicatie en transactionele communicatie. De werkzaamheden bestaan uit analyse, advies, optimalisatie en realisatie van documentoplossingen tot en met het verwerken van inkomende en uitgaande communicatiestromen. Hiertoe worden databestanden bewerkt, verwerkt en verrijkt en worden fysieke en digitale documenten gecreëerd, geproduceerd en verzonden. Ook worden automatisch of hybride (digitale) inkomende communicatie geconverteerd. Dit om klantdata en klantinformatie te classificeren, te administreren, te publiceren en te bezorgen. De dienstverlening, inclusief aanverwante logistieke diensten, wordt gefaciliteerd op de locatie van de klant en/of op een van de (productie)locaties en heeft een continu of projectmatig karakter.

Paragon Communicatie Services B.V., Berkel en Rodenrijs
Nederland
Het verzorgen en continu ontwikkelen van end-to-end klantcommunicatie. Daaronder vallen: digitale customer experience, on site services & workplace solutions, marketingcommunicatie en transactionele communicatie. De werkzaamheden bestaan uit analyse, advies, optimalisatie en realisatie van documentoplossingen tot en met het verwerken van inkomende en uitgaande communicatiestromen. Hiertoe worden databestanden bewerkt, verwerkt en verrijkt en worden fysieke en digitale documenten gecreëerd, geproduceerd en verzonden. Ook worden automatisch of hybride (digitale) inkomende communicatie geconverteerd. Dit om klantdata en klantinformatie te classificeren, te administreren, te publiceren en te bezorgen. De dienstverlening, inclusief aanverwante logistieke diensten, wordt gefaciliteerd op de locatie van de klant en/of op een van de (productie)locaties en heeft een continu of projectmatig karakter.

Paragon Communicatie Services B.V., Alphen aan den Rijn
Nederland
Het verzorgen en continu ontwikkelen van end-to-end klantcommunicatie. Daaronder vallen: digitale customer experience, on site services & workplace solutions, marketingcommunicatie en transactionele communicatie. De werkzaamheden bestaan uit analyse, advies, optimalisatie en realisatie van documentoplossingen tot en met het verwerken van inkomende en uitgaande communicatiestromen. Hiertoe worden databestanden bewerkt, verwerkt en verrijkt en worden fysieke en digitale documenten gecreëerd, geproduceerd en verzonden. Ook worden automatisch of hybride (digitale) inkomende communicatie geconverteerd. Dit om klantdata en klantinformatie te classificeren, te administreren, te publiceren en te bezorgen. De dienstverlening, inclusief aanverwante logistieke diensten, wordt gefaciliteerd op de locatie van de klant en/of op een van de (productie)locaties en heeft een continu of projectmatig karakter.

Nederland
DNV Business Assurance B.V.
GELDIG
ISO 14001
8
Alphen aan den Rijn
:2015

© SCCM   Webdesign: insandouts

Recente tweets over #ISO14001, #ISO45001 en #ISO50001